فائزون|شهید علی دامن سبز

شهید علی دامن سبز

فائزون شهید علی دامن سبز رامعرفی می کند این شهید والامقام در بخشی از وصیت نامه اش عنوان کرده است: از روحانیت اسلام پشتیبانی کنید و هر نغمۀ شومی بر ضد این طبقه محبوب بلند شود، در نطفه خفه کنید.

نام:علی

نام خانوادگی:دامن سبز

نام پدر:عباس

محل تولد:زابل

تاریخ شهادت:۱۳۶۲/۱/۲۲

محل شهادت:شرهانی

تحصیلات:پایان دوره متوسطه

کدخبر : 3105 | تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۲/۱۳|۱۲:۳۴

به گزارش فائزون در وصیت نامه شهید علی دامن سبز عبارت های کلیدی وجود دارد که در ذیل آمده است

انقلاب اسلامی ایران امانت است الهی در دست ما.

 ما این امانت گرانبها را باید حافظ باشیم.

 اگر این امانت را به خوبی پاسدار نباشیم، انقلاب اسلامی شکست میخورد.

 از شما پدر و مادر عزیزم تشکر میکنم که به من اجازه دادید که در جبهه اسـلام بـر علیـه کفـر شرکت کنم.

مردم به جاي تسلیت به خانواده ام تبریک گویند و فقط به اسلام بیندیشید.

 از روحانیت اسلام پشتیبانی کنید و هر نغمۀ شومی بر ضد این طبقه محبوب بلند شود، در نطفه خفه کنید.

با نفس خود مبارزه کنید که این بزرگترین جهاد یعنی جهاد اکبر است. با شرکت خود در نماز جمعه، مشت محکمی بر دهان مشرکین و منافقین و کفار بزنید.

 حتماً برنامه خودسازي امام را عمل کنید.

 از غیبت و تهمت و بدگویی احتراز کنید.

                                                                                                           بسم االله الرحمن الرحیم

 60/4/9  نَصرٌ منَ اللَّه وفَتْح قَرِیب .درود بر رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی و درود بر پدر و مادر گرامی و عزیـزم و سلام و درود بر حضرت حجت الاسلام آقاي شهید یحیی شهمیري امام جمعه زابل. درود و سلام بر ملت غیور و شهیدپرور ایران و درود بر رزمندگان عزیز اسلام و روحانیت متعهد و مبارز اسلام و درود بر خانواده ام و درود بر تمام کسانی که پیرو خط امام هستند و سلام بـر تمام خویشاوندانم دوستانم. پدر و مادر عزیزم شما میدانید که «جنگ بین اسـلام [و] کفـر یعنی تمام کفار هم از دمکرات است  و کومله و رژیم بعث و تمام ابرقدرتهـا، متحـد در یک طرف و اسلام عزیز در طرف دیگر، روبروي هم قرار گرفته اند و صحنۀ صدر اسلام دوباره تکرار میشود. صحنه اي که اگر اسـلام در آن زمـان شکـست مـیخـورد، از اسـلام خبري نبود. و امروز انقلاب اسلامی ایران امانت است الهی در دست مـا و مـا ایـن امانـت گرانبها را باید حافظ باشیم و خداي ناکرده اگر این امانـت را بـه خـوبی پاسـدار نباشـیم و  انقلاب اسلامی شکست بخورد، اسلام شکست خورده، زحمات رسـول االله و امامـان مـا و تمام شهدایی که از صدر اسلام تا کنون شربت شـهادت در راه اسـلام نوشـیدند و در چنـد سال اخیر زحمات و رنج هاي صدها هزار شهید و معلول را پایمال کرده ایم و گناهی اسـت نابخشودنی و مسلماً جوابی در مقابل خدا نـداریم و در روز محـشر پـیش خـدا سـرافکنده خواهیم شد. پس باید قدر این امانت را بدانیم و از شما پدر و مادر عزیزم تشکر میکنم که به من اجازه دادید که در جبهه اسلام بر علیه کفر شرکت کنم و از اسلام عزیز دفاع نمایم و  بدانید که خدا این کار نیک را اجر میدهد و تاریخ به چنین پدران و مادرانی [...] . ... شهیدان میپیوندم توصیه میکنم که وقتی شهید شدم به من جوان ناکام نگویید چـون من به آرزویم که همان لقاءاالله بوده رسیدم و پدر و مادر عزیزم به شما میگـویم کـه بـراي من اشک نریزید، باید براي من موقعی اشک بریزید که خداي ناکرده در راه غیر خدا کـشته شوم و مردم به جاي تسلیت به خانواده ام تبریک [تبریک] گویند و فقط به اسلام بیندیشید .از روحانیت اسلام که در طول تاریخ حافظ و نگهدار اسلام بوده اند. و در این چند ساله اخیر براي اسلام زحمات بیش از حد کشیدند و با منحرفین و مغرضین مبـارزه کـرده انـد و  الان هم بال هاي امام محسوب میشوند، پشتیبانی کنید و هر نغمه شومی بر ضد این طبقـه محبوب بلند شود، در نطفه خفه کنید.-یکی از مسائلی که باعث بدبختی مردم در طول تاریخ بوده پیروي از هواهـاي  نفـسانی بوده و در طول تاریخ شاهد هستیم به علت عدم کنترل نفس بشر به چه روز سیاهی افتـاده است و به شما توصیه میکنم که با نفس خود مبارزه کنید که این بزرگتـرین جهـاد یعنـی جهاد اکبر است و حتماً برنامه خودسازي امام را عمل کنید. یکی از نکاتی که باید رعایت شود و امام روي آن تأکید میکند، اخلاق اسـلامی اسـت و اسلام با اخلاق خود توانست جهانگیر شود به شما توصیه میکنم که اخـلاق اسـلامی را رعایت کنید و از غیبت و تهمت و بدگویی احتراز کنید که این کار اگر نـشود بـر خـلافاخلاق اسلامی است با شرکت خود در نماز جمعه مشت محکمی بر دهان مشرکین و منـافقین و کفـار زده و سعی کنید که از این پایگاه سیاسی عبادي  یعنی نماز جمعه) وصیت ناتمام مانده است ).

 

اخبار مرتبط

ارسال نظر






captcha
ارسال